網頁

星期一, 8月 25, 2014

博士喜劇演員黃西 9/20, 21回紐約,波士頓演出

            It’s been a while since last time we communicated. For the past year I have been in China hosting a TV show while promoting American style standup comedy. This September, I will be doing a “Back to the USA!” standup comedy tour in Chinese in four US cities: LA, San Francisco, New York, and Boston. Details of the shows and ticketing information can be found on my websitewww.joewongcomedy.com
Please help me spread the word to whoever understands Chinese and hope to see you there!
Love you and many thanks!
Joe

亲爱的朋友们,
      好久没联系了,大家还好?在过去的一年多时间里我在中国。我主持了一档脱口秀求真类节目,并在中国推广美式脱口秀。而且尽管我身在中国,我一直在关注支持北美华人。我的《开什么国际玩笑》中文脱口秀北美巡演将于今年9月13日在洛杉矶,14日在三番,20,21日在纽约和波士顿火热开场。届时我会和大家分享过去一年在国内的见闻轶事,聊聊对两岸生活与文化的亲身体验, 和大家一起开怀大笑。票务及其它信息请登录黄西官网:www.joewongcomedy.com 中文演出的宣传途径较少,希望大家能帮我多做宣传。带上您的家人和朋友,我们剧场见!

Sincerly, Joe Wong

沒有留言: